sobota, 15 czerwca 2013

Poznajcie Andrzejka!

Cześć! Nareszcie zaczął się weekend i można robić co tylko się żywnie komu podoba. Zero szkoły, pracy i obowiązków, które musimy wykonywać w tygodniu. Można wyjść ze znajomymi, poopalać się w ogrodzie ( jeżeli ktoś ma taką możliwość), a nawet iść na parking i policzyć samochody z nudów. Moje plany na dziś? Wyjść i pobawić się z moimi zwierzakami. 
Ale najpierw napiszę wam notkę o moim ,,tygodniowym,, zwierzaku, który pływa sobie w moim starym jak świat akwarium. Jest to rybka o imieniu  Andrzejek. Poinformowano mnie, że jest to Bojownik wspaniały, choć ja w nim świetności nie widzę. Dosyć, że obudził mnie w nocy plumkając głośno wodą (do tej pory nie wiem czy skakał, czy po prostu miałam jakieś omamy) to jeszcze ma chyba ADHD bo wkoło krąży po tej kuli zamiast spokojnie sobie pływać. Opowiedziałabym wam więcej o tej rybie ale wiem tylko tyle, że jeżeli wpuszczę ją do innych rybek to będzie wielkie KA BOOM.  Hm.. dobra wystarczy tego pisanka. Dodaje wam jeszcze zdjęcie tej ,, wyjątkowej,, rybki..

Papapa! =)
p.s. Jeszcze tylko 1 tydzień 6 dni do wakacji :*


1 komentarz: